Alla inlägg under oktober 2012

Av Chillidill - 31 oktober 2012 22:48

Efter hemfärd hämtade jag n1 och handlade lite godis ifall det skulle komma trickisar och treatisar.

Världens bästa storasyster kom över så åt vi lite middag tillsammans; helgskinka, kallrökt lax sås och potatis. Försökt introducerat frukt cocktail som tillbehör men blev brutalt nedröstade.

Tjejerna drog sen iväg på bio, madagaskar 3, och jag och lillebror städade lite innan läggdags.

2 glada tjejer kom hem och lekte kurragömma. Dödläge uppstod när båda gömde sig samtidigt och ingen ville räkna. Intressant.

Sen försökte jag ge mina byxor till Daniella men hon ville inte ha dom. N1 testade också. Ser ut som en sån dära före och efterbild som promotar viktväktarna.

Tog fram Godisskålen eftersom det bara kom två häxor.

Produktiv dag. Imorg är det storstädning deklarerar m. Undrar vad jag ska hitta på för ursäkt då? ;) LUGN NU, SKOJAR.

Av Chillidill - 31 oktober 2012 20:57

Asså är glad som ett barn på julafton sjukt ju. Av lite skönhetsgrejs som jag inte ens vet vad det är. Snyggt inslaget och hittills bra grejer. Och förhållandevis billigt. Hey funny i know, but i love it. Nej mer blir glad som ett barn på julafton.

Av Chillidill - 31 oktober 2012 14:56

Jo men så att.... Vi hängde hos mormor och hjälpte henne lite ;) och sen gick vi till Kina placet och träffade Lisa. Haha dör. Träffas alltid där. Ska göra ett seriöst försök på en planerad träff när all sjuka lagt sig.

Sprang även på ett gäng "gamla" jobbarkompisar. Urtrevligt. Blev nostalgisk. Tur jag har Annika därifrån med mig nu.

Maten var hur god som helst som den brukar vara. Sushin rockade. Och friterat är ju alltid friterat. Say no more.

Sen blev det ligga av. Vi testade sängar. Svårt som bara den. Hård eller mjuk???

Dags att hämta n1. Och sen lämna in ett paket på posten. Tradera, bra men jobbigt.

Av Chillidill - 31 oktober 2012 10:36

Har satt på mig ett ansikte första ggn på fler veckor känns det som. Ser fram emot okt lönespec. :( aja, vem behöver mat och kläder. Ser det som en möjlighet att gå ner i vikt ;)
Men idag masar vi oss ut för m ska till sitt jobb och n2 och jag ska hälsa på mormor på sitt jobb. Sen blire en titt på sängar. För så många barn och djur som ligger i sängen nu så ryms vi inte.

Av Chillidill - 30 oktober 2012 20:15

Bytt gardiner i vardagsrummet. Nu är det fransk bordellfeeling som det ska vara här hemma hösttid.

Hackat ihop lite frukt som belöning. Smarr. Ser inte så gott ut men är så gott i sin enkelhet.

Snart läggdags av n1 och sen ska jag dricka ett glas vin. Because i'm worth it.

Av Chillidill - 30 oktober 2012 18:16

Tyckte den var söt

Av Chillidill - 30 oktober 2012 17:21

.... Hittade inget guld

Fick istället pröjsa 480ish på ett tandläkarbesök på 7 min.

Köpte två vinare för att öka på mina redan gula tänder.

Av Chillidill - 30 oktober 2012 13:19

Vaknade vid 520 imorse. Roligt roligt. Har busat med lillen, tröstat Storan som ramlat av gungan, rättat lite, varit till optikern, lagat mat ( bakad potatis med laxröra och skinkdito) och ätit den. Nu lite fika, kladdtårta med grädde och kaffe.

Skapa flashcards