Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Chillidill - 24 oktober 2012 23:23

Har legat i dvala under em och har nu svårt att sova trots dyngtröttma. Tittade i amelia skottlossning men blev påmind om det där med porrfilmsnamn. Camilla läckberg hade twittrat om det. Man tar sitt första husdjurs namn och gatan där man bodde och tada.... Ett raffigt porrfilmsnamn för dig....
Läckbergs porrfilmsnamn blev missan dingle och Andreas Lundstedt lollipop torn. Jag skulle heta riffi Vega. Fanken vad raffigt, ny karriär kanske.
Vad skulle du heta????

Av Chillidill - 24 oktober 2012 21:12

Funkade när jag var barn. Hemgjord, ett måste, varm saft.... Mot friskheten och framåt. Jag och buzz lightyear. Typ

Av Chillidill - 24 oktober 2012 14:33

Aningens sent men nu är den här. Ds önskelista.där den ska vara på kylskåpsdörren.

Av Chillidill - 24 oktober 2012 13:48

Släpade mig ner för att göra en gourmélunch. 2 rostade mackor inguggade med vitlök och en med smör och örtsalt och en med honung. Och en leftover chokladboll. Grönt te till. Ätes i sängen. Jepp, Daniel äter och ligger på samma ställe. Överallt. Hursomhelst. Typ. Nu ally mcbeal. Få se om jag orkar se ett helt avsnitt

Skapa flashcards