Alla inlägg under november 2012

Av Chillidill - 30 november 2012 19:46

fredagen är här. började dagen med fika på jobbet, pepparkakor och lussebullar, kan ha en sämre start. lite samkväm. bra skit. sen blev det ett "okristet" adventsfirande i kyrkan med jobbet. sjöng med fint i sångerna, och bjöd på 3 rejäla vurpor utanför kyrkan. kort jobbdag och jag har jobbat undan en hel del, och har bara ett utvecklingssamtal kvar. puh! bra.. alltid kul med samtalen men det blir mkt övertid.


sen handla med kinamat hem,  handla medicin, fullt med var i bihålorna igen,  ont, ont och äckligt, vill bli frisk. nu.  och sen halka hemåt. halt satan idag.


nu så funkar musikanläggningen i källaren, det dunkas punk och pop från källaren, och männen dricker öl och vissa sjunger med, samtidigt som diskant och bas diskuteras.

 bebisen har fått gått och lagt sig och de tre tjejerna som först hade 2 iphones, har nu blivit av med en, men fått glass och verkar ha det bra i soffan. jag fick i uppdrag att värma glögg, kan bli smarrigt.

glad fredag, kära ni.



Av Chillidill - 30 november 2012 08:22

... Och morgonfika på jobbet :D

Av Chillidill - 30 november 2012 08:22

... Och morgonfika på jobbet :D

Av Chillidill - 29 november 2012 20:10

Ser ut som jag mår. Trött. Fulma. Gör inget. Är iaf ren

Av Chillidill - 29 november 2012 19:23

Sömn livsviktigt. Bristvara i detta hus. N2 har levt rövare här rejält i två nätter i rad. Var uppe mellan 2-4 i natt. Lämnade över honom till hans utmattade far som tagit 00-02 passet.
Så trött i morse och på jobbet att hade jag haft ork hade jag gråtit. Älskar dessutom förnedringen när katten ligger kvar i sängen när man går upp.

Sen var det skit väglag merparten av vägen.Dumma lastbil som dessutom kört av vägen och dessutom sackade mig. Apa!!!
Blä... Tur att det var lunchdag med Lotta. Bäst på hela satans veckan.

Kompade ut tidigare så jag fick åka hem i dagsljus pratade/klagade för Linda i telefon och såg ngn på håll glida ner i diket. Reflekterade inte ordentligt över det opassande att inte stanna. Men det var på håll och hade varit svårt att ta sig dit. I vaket tillstånd hade jag handlat annorlunda, Sry.

Kom hem och somnade direkt. Sen hänga med kidsen äta renskavsgryta som jag gjorde igår, smart.

Nu duscha och sen sova.
Kort; är ett wreck, och förkyld som en gris. Har ont i bihålorna igen. Måste få sova.

Av Chillidill - 28 november 2012 20:52




Vi dansar bättre utan kläder
Basgången från Gud och dina händer
Vi dansar  bättre utan kläder
Basen och din hud är allt jag känner
Vi dansar bättre  utan kläder
Utan vardagssömmar som skaver
Vi dansar bättre utan kläder
Så är det, så är det, så är det

Av Chillidill - 28 november 2012 18:09

Idag kom den jippie. Ok innehåll men har varit bättre. Rouge, läppstift, Mascara med lengthening, liten body butter och ngn skitlitrb tub från declo bla bla Bla. Men ändå. Nöjd. Roligt

Av Chillidill - 26 november 2012 21:47

M är duktig och håller på att jula till det i huset. Så nu sitter mina superkitschiga julgardiner med skridskoåkande kossor med tomteluva uppe. Aaah!!!

Skapa flashcards