Alla inlägg under augusti 2011

Av Chillidill - 28 augusti 2011 11:43

 


pappa vampyr målad på trappen.


 

mamma vampyr. den är liten mindre och har en större mage (raringen, så fint. typ), allt enligt konstnären själv. observera det snygga korset.

  

kojkonstruktion. kompisen albin hjälpte till och skruvade. (  och japp, jag har rosa tapeter med vita maskrosliknande blubbor på. kitch is king. hade jag valt dom idag? tror valet fortfarande hade stått mellan dessa och ngt mer stilrent, vitt eller svart. men tycker ändå att dessa rosa är "roligare". ska jobba på att växa upp. sen.)


  

klart. tada!


 


en mamma fladdermus (återigen liten och kompakt, precis som orginalmamman) med egenplockade vingar från trädgården. ditklistrade av konstnären. fanken,  finns lite talang. hon slår  nog mig om ngt år.



Av Chillidill - 27 augusti 2011 18:00

allt så bra. funkar på så många levels så det är galet. så jag, men ändå inte. men ändå, musiken. hon. så gjutet. go get some.


Av Chillidill - 27 augusti 2011 18:00

allt så bra. funkar på så många levels så det är galet. så jag, men ändå inte. men ändå, musiken. hon. så gjutet. go get some.


Av Chillidill - 27 augusti 2011 16:23

  suddig satan. men så himla äkta så den bara måste ses.

Av Chillidill - 27 augusti 2011 15:47

inhandlade ett par jeans. funkar. sen hem för en näringsrik middag med snabbmackisar, färdiggjorda köttbullar, och pulverbrunsås. och en morot.


jämnar ut den onyttiga näringsintaget genom att göra egen müsli, och en amerikansk äppelkaka. iofs kanske inte äppelpaj är det mest nyttiga, men iaf inte halvfabrikat.

laddar senare ikväll med fläskkotletter, potatis och champinjonsås. lite hederlig husmanskost.


har så galet med äpplen så jag borde väl göra mos. men vet inte riktigt om orken finns.men ska iaf göra en äppelkaka imorg. hade jag tänkt. perfa att frysa in. undrar lite varför jag gillar att baka så mkt. måste väl vara ngt fel misstänker jag.









Av Chillidill - 27 augusti 2011 15:47

inhandlade ett par jeans. funkar. sen hem för en näringsrik middag med snabbmackisar, färdiggjorda köttbullar, och pulverbrunsås. och en morot.


jämnar ut den onyttiga näringsintaget genom att göra egen müsli, och en amerikansk äppelkaka. iofs kanske inte äppelpaj är det mest nyttiga, men iaf inte halvfabrikat.

laddar senare ikväll med fläskkotletter, potatis och champinjonsås. lite hederlig husmanskost.


har så galet med äpplen så jag borde väl göra mos. men vet inte riktigt om orken finns.men ska iaf göra en äppelkaka imorg. hade jag tänkt. perfa att frysa in. undrar lite varför jag gillar att baka så mkt. måste väl vara ngt fel misstänker jag.









Av Chillidill - 26 augusti 2011 19:26

trött satan. halsont. huvudvärk de luxe. ( troligen missat att dricka ordentligt idag. kändes mest som jag bara sprang omkring utan struktur idag. magen värkte och skrek på vägen hem från jobbet. åt sushi vid 15. gott. somnade vid 16. sov tills mamma ringde och väckte mig. hon ville ha sälle i sala imorg. traska omkring på mässa. orkar inte kände jag. ska ev. dra in till sala en snabbis för att handla ett par byxor. hade tänkt hinna ut i skogen men bidde inget idag. önskade mig coca cola light. den glömdes bort. orkade inte åka och handla själv. tröståt ngra godisar. nu blir det råttatouille på 4:an. himla drag ikväll. men ändå, gör inget. orkar inte. imorg. softish. skönt... behövs nog.

Av Chillidill - 25 augusti 2011 20:08

satt och lyssnade på radion på vägen hem. lite lätt loj och medvetslös och fick helt plötsligt höra den här. och dog en smula. så mkt minnen dök upp. av alla de slag. en jädra repetativ låt, men skitsamma. den var så bra, och håller fortfarande. och videon. det var en grym videoupplevelse för mig. och storyn. ååååååååååååhhhhhhhhh.





Skapa flashcards