Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Chillidill - 21 oktober 2012 23:29

Gallskrikande bebis ( i rummet bredvid) och galet ont i halsen. Veckan kan börja bättre.

Av Chillidill - 21 oktober 2012 19:30

N1 har fått hållningen från mig. Stackarn.

Av Chillidill - 21 oktober 2012 18:59

har haft en mkt bra helg. och en hostig sådan. fy fanken. har fått en galen torrhosta.


i lördags så hängde jag över ett gäng instudieringsfrågor. jag städade lite, åt en leftover kebabrulle, pratade med lovely linda, bakade vaniljhorn och chokladbollar. gjorde bakad potatis med räkröra och skinkröra. fick sälle av micke l. trevligt. försökte kolla på bröderna karlsson men tappade intresset totalt efter ca 10 min. somnade.


hostade halva natten, äcklig torr rivande kräkreflexaktig hosta. bläää. förkyld igen. eller snarare förkylningen tog omtag. n2 och jag tog en prommis med gustav och linda. gustav misstyckte, och visade det. pluppen. n2 somnade. hem och lagade fläskfilégryta med curry. smarrigt. sen gjordes en kladdkaka för att bjussa tea, peter och kidsen. nice med lite häng sen. alldeles för längesen. och så fick jag byskvallra lite. satans nice. aaa. så är det. erkännert. efter det blev det grillade kycklinglår med klyftpotatis och vitlökssmör.


n2 har varit på lysande humör hela dagen, n2 på en helt ok humör. och jag, jag har mest bara hostat. fy fanken. lite febrig och väldigt ämlig nu. ska göra ett försök att släpa mig till jobbet. kan bli en bra dag imorg.


dags att attackera jobbet. iaf ngra grejer. jes.

Skapa flashcards