Alla inlägg under december 2012

Av Chillidill - 31 december 2012 13:28

skulle firat med linda och arvid albin och gustav. men eftersom n2 väljer att bli magsjuk idag, så känns det lite off. inget som vi kör fullt ut på direkt. efter several showers för oss båda så sover han nu. skönt att det verkar vara en hyfsad lindig variant, mindre kul att planerna fick ställas in. n1 vaknade imorse och fråga om albin var här, och som sedan länge har babblat om raketer, albin och finkläder blev jätteldesen så klart. och det gör ont att se den lilla skrutta bli så satans besviken. för det är ju klart att hon vill. vill leka, vill smälla raketer, och så bara ....borta.... pga den dära dumma bebisen. hon ville att vi skulle grilla honom....


aja. nu är det bara att vänta in om ngn annan blir sjuker. om ngn dag eller två. hummern fick åka in i frysen till ett bättre tillfälle. damn... gott nytt då...

Av Chillidill - 28 december 2012 20:13

.... Så satans gott.

Av Chillidill - 28 december 2012 09:43

Sovit i 3,5h inatt. Tack n2. Känner mig lika fräsch och utvilad som en tjackpundare på speed.

Dagens frulle: te, lipton indian spice, proviva mango, jätteglas, bamyl, 2 st.

Nä näringsguru blir jag aldrig.

Av Chillidill - 28 december 2012 08:56

Sovit i 3,5h inatt. Tack n2. Känner mig lika fräsch och utvilad som en tjackpundare på speed.

Dagens frulle: te, lipton indian spice, proviva mango, jätteglas, bamyl, 2 st.

Nä näringsguru blir jag aldrig.

Av Chillidill - 27 december 2012 21:57

M är i Gävle på galej. Grattis han. Själv har jag haft en mysem med barnen och även så kvällen. N2 bet mig bara en ggn så det gick hål. Kan vara värre. Har vikt två tvättkorgar och även lyckats plocka in det mesta. Nu ska jag snart krypa ner i sängen med ett glas zinfandel och mysa med ally. Julklapp från Daniella. Puss.
Och troligtvis en unge som vaknar strax. Men ändå. Bra dag.

Av Chillidill - 27 december 2012 20:30

God men funkar inte på pepparkaka. Bilden på tuben kanske var en hint, men är man trög så är man. Testar ett kex istället.

Av Chillidill - 27 december 2012 20:30

God men funkar inte på pepparkaka. Bilden på tuben kanske var en hint, men är man trög så är man. Testar ett kex istället.

Av Chillidill - 27 december 2012 19:53

Strålande sol och skridskoåkning. Glada barn. Utomhus. Love it.

Skapa flashcards