Alla inlägg under oktober 2012

Av Chillidill - 20 oktober 2012 12:20

TVRåtta. Bebisar ska inte titta på tv. Vet. Lycka till med tvåan, när 1:an kollar kollar 2:an också. Orka by the book hela tiden. Han verkar lycklig i sin låda.

Av Chillidill - 19 oktober 2012 19:43

Handlat chirre. Vanliga delikatess med cheddar, och testade rotsakschips. Tänkte att jag gillar ju rotfrukter och chips. Men nä, Damn vad äckligt det var. N1 " MAMMA, JAG HÅLLER PÅ ATT KRÄKAS. JAG TÄNKER INTE ÄTA DOM DÄRA!!!!!"

Håller med henne. Värst var rödbetan som var snuskigt beska och äckliga. Får dyka ner i Godisskålen och vanliga chirren. Suck

Av Chillidill - 19 oktober 2012 16:00

Helg!! Hunnit gjort imponerande mkt, paketerat paket, och skickat dom, hämtat paket, gått till optikern, lånat hem bågar, ska bli en glasögonorm nu, handlat och softar nu med lätt hjärtklappning. Ngt skit som har dykt upp nu i samband med förkylningen.

Ska dra i mig en kebab med bröd snart, och light coca. Och sen hugger jag in på gottepåsen och chirren. Men först bara ligga så här, avslappnat och njuta av ledigkänslan.
Damn love the weekends.

Av Chillidill - 18 oktober 2012 19:19

Av Chillidill - 18 oktober 2012 18:33

Köpte färgade linser trodde det var en bra idè. Annika är rädd för mig, och Tea tycker jag ser äcklig ut. Och ja, blev inte riktigt som jag trott. Men de täcker iaf. Tur jag är så snygg ifrån utgångsläget. Haha. Or whatever

Av Chillidill - 17 oktober 2012 21:10

Har experimentera fram ett chokladbollsrecept som kickar rumpa. Grymt!!! Som vi älskar. Enjoy!!!


Chokladboll ala chillidill ( 10-15 ) går bra att dubbla
3,5 dl havregryn, vanliga
100 gr smör, inte margarin
0,5 dl florsocker/ 0,75 dl socker
1,5 msk kakao
1,5 tsk eget vaniljsocker ( mixa en urskrapad vaniljstång med hyfsat mkt socker, länge) eller 2 tsk vanligt
1 msk havremjölk, grädde eller mjölk funkar också
En skvätt kaffe

Mörk choklad eller mjölkchoklad

Kör havregrynen i en mixer tills det blir som ett mjöl
Blanda i smör och socker, mixa.
Blanda i kakao, vaniljsocker, mjölken och kaffet.
Provsmaka dig fram

Ställ in i kylen
Rulla sen i pärlsocker eller kokos

För extra fluff
Smält choklad och rulla sen i kokos och/eller pärlsocker.

Av Chillidill - 15 oktober 2012 17:59

1. Tycker att det är aningens hög åldersgräns på leksaken.
2. 6 åringar ser väldigt väldigt unga ut tycker jag

Av Chillidill - 14 oktober 2012 12:33

Skapa flashcards