Direktlänk till inlägg 13 maj 2011

we don´t like the same kind of food

Av Chillidill - 13 maj 2011 19:19


hemfriterade pommes och en festis till det om barnet själv får önska. och så aladdin igen. men gillar den jag också så det är soft.



 

min mat, 12 bitars sushi. upptäcker nu att det kanske var lite överdrivet. magont.



 

ungen får välja godis på fre. det här blev resultatet. m&m. och en pingvinstång. blä. själv gör jag iordning en fruktsallad sen, om jag orkar.



 
 
Fia

Fia

14 maj 2011 09:45

Nu vet jag vad du menade. En riktigt stor portion med sushi. Faller kanske inte mig i smaken men jag måste säga att det faktiskt SER gott ut. Vill du ta min oskuld in i den officiella sushikulturen :)??

Jag läste även (lite sent) ditt inlägg om "vill du ligga med mig då". Haha, den har fastnat på min hjärna också och jag har sååå svårt att bestämma mig för om jag tycker om den eller inte. Den är bara så nedrans trallvänlig att man blir galen ;).

Nu är det dags att fortsätta städa :/. Svärföräldrarna kommer på middag och eurovisionnedvärdering ikväll.

Tjoflöjt min kära ;)

http://www.fiaf.se/blogg

Chillidill

14 maj 2011 15:55

Jag är redo att ta din oskuld anytime baby. Man måste faktiskt inte börja med de tokråa bitarna. Älskart.

Har haft städning på dagis nu, är galet trött så jag skolkar från styrelsemöte nr 2 och åker dit lagom till maten. Och det kommer bli dagens andra hamburgare, tror jag tar med en matlåda, pallar inte hamburgare till lunch och middag. blääää

här hemma ser det förjäkligt ut, har inte tid att ta hand om hemmafronten, ränner runt och städar istället.

 
Fia

Fia

15 maj 2011 09:44

Take it easy baby! Det kommer att ordna sig. Du är perfektioninst som jag men bilna måste man få tillåta sig lite ledig tid och bara dega ihop en aning.

Nja, hambugare till lunch OCH middag låter kanske inte så jättestimulerande måste jag säga. Kan bli lite lätt tröttsamt i längden.

Nu ska jag sätta mig med arbetet inför konferensen imorgon. Känner mig inte jättemotiverad men got to get it done!

Ha en underbar söndag. See ya!

http://www.fiaf.se/blogg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Ovido - Quiz & Flashcards