Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Chillidill - 11 oktober 2012 21:46

Av en tillfällighet inser jag att litteraturen vid Ms och mitt nattduksbord ser aningens annorlunda ut.

Han: amnestypress, expo ( viktig och skitnödig tidning. Inte sant, bra tidning men mindervärdskomplexframkallande), och ngn facklitteratur om Europa i ngt tråkigt århundrade.

Jag:
Inte ngt av ovanstående
En ungdomsbok, lättuggad variant
Amelia, ännu lättare
Och en pocketbok om en groupies sexliv skriven på mkt rackigt språk
Hm katalogen, yes i am poor
Bok om sadosex, man måste väl förnya sig ;). Har inte börjat än. Är på engelska ju. Minsta motståndets lag. Och nej, det är inte komplicerat men en ursäkt iaf.
Gratis mattidning från Coop

Och ja, det är sjukt stökigt på min sida sängen.

Undrar vad han ser hos mig?

Av Chillidill - 11 oktober 2012 18:42

Eller ngt

Av Chillidill - 11 oktober 2012 18:27

Såg lovande ut höll inte. Tog bara en halv trots sjukma.

Blev en polarkaka med port salut och ett aroma äpple istället

Skapa flashcards