Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Chillidill - 13 oktober 2012 21:40

Det står alltid på schampo och balsam att man ska skölja ögonen direkt om man får produkten i ,just, ögonen.

Och aldrig har det varit mer sant. Pureology, kör den devisen fullt ut. För de sadistiska satarna har ett helt mentalträd, eller vad nu mentol är, i flaskan. Sved som eld när jag fick balsam i ögonen. Och lyckades naturligtvis gnugga in det i andra ögat när jag panikade av den brännande känslan. skönt!

Blev fin i håret iaf

Av Chillidill - 13 oktober 2012 18:35

Nä det tror jag inte. Men förra året på städdagen när jag skulle tvätta allt lego fick jag en snilleblixt, trodde jag, och skickade in allt lego i diskmaskinsbackar. Fattade inte att legot skulle åka ut och sätta sig i slangarna. Höll på att bli en fet räkning för förskolan/mig runt 12 000 för en lagning. Men som tur var fanns det en duktig förälder som fixade.
Men skämskudde de Luxe.

Idag fanns den här lappen på diskmaskinen. Med rätta. Skäms. Igen.

Av Chillidill - 13 oktober 2012 09:38

På förskolan idag. N1 blev överlycklig " det är det bästaste jag vet!!!!"

Önskar jag vore lika pepp. Tycker inte det är hemskt, men visst kan man göra roligare saker. Som att städa hemma. ( har 2 fulla tvättkorgar som väntar på att bli vikta och inlagda i skåpen. Har även ett berg med kläder som ska strykas. Usch!!!! och massor med städ. Men ska försöka jobba på mån. Så ska ta det lugnt.
Men alltid Nice att slänga lite käft med folk med en Java i handen. Gillar föräldrarna på dagiset. Tur det.

Men hajjar att n1 gillart. Kompisar, dagis och sina föräldrar. Och vanliga förskoleregler gäller inte. Kan det bli bättre?
Lite syskonmys innan n1 drar iväg med m och jag blir hemma med n2 som måste sova nu.

Skapa flashcards