Alla inlägg under oktober 2012

Av Chillidill - 11 oktober 2012 18:42

Eller ngt

Av Chillidill - 11 oktober 2012 18:27

Såg lovande ut höll inte. Tog bara en halv trots sjukma.

Blev en polarkaka med port salut och ett aroma äpple istället

Av Chillidill - 10 oktober 2012 16:19

Tillbringat merparten av dagen med att glo rakt in i sovrumsväggen ( inte tillräckligt trött för att sova, men orkeslös så att jag inte orkar läsa/titta på tv etc. Känns lovande. Är inget piggare alls, bara rösten som börjar kännas igen lite.

Hursomhelst så har jag masat ner i köket för att laga önskemat. I detta fall stuvade makaroner och jag får för mig att jag ska laga som alla andra. Stuva långsamt i mjölk. Och upptäcker att jag faktiskt inte vet hur man gör. Imponerad. Kan slänga ihop allehanda långkok och en hel del imponerande matlagning och bakning, men kan inte mjölkstuva makaroner utan recept.

Av Chillidill - 9 oktober 2012 17:44

Bläää. Det är hur trist som helst ju. Ligger och glor på mobilen, läser en bok, men oftast ligger jag och glor i taket/in i väggen för jag inte orkar ngt. Blir trött av att sitta upprätt på en stol förlänge.
Sjukskriven tills på sön. Hoppas kunna börja jobba mån. Annars dör jag. Inte på rikt men mentalt. :-(
Kunde va värre. Aids är drygt har jag hört.

Av Chillidill - 8 oktober 2012 15:20

Hemma en vecka till då... F***

Av Chillidill - 6 oktober 2012 21:04


Händerna upp i luften.
Pannan mot baren, nu spränger vi taket.
Hamnar i  himlen, där änglarna gråter.
Stan är vaken, allt är förlåtet älskling!
Händerna upp i luften.

Vi ska bli fulla, livet är meningslöst.
Vem bryr sig?
Natten är vacker, du  är som natten.
Och jag är en vinnare igen.

Av Chillidill - 6 oktober 2012 09:31

Piller, nässpray och loppisfix efter en unge som somnade 2.

Av Chillidill - 5 oktober 2012 20:39

Äntligen klar. Hade dock missbedömt hängarbehovet. Bara att ta med sen.
Blev helt yrslig av det. Hua.
Kommer bli en lång dag Imorg.
Men skoj.
Nu myser vi. 2 män nere som kollar på hockey,och dricker öl, vilket jag också skulle vilja se/göra. Och själv hänger jag med N1 och kollar på fem myror är fler än fyra elefanter och äter lakrisal och dricker cola light

Skapa flashcards