Alla inlägg under januari 2013

Av Chillidill - 31 januari 2013 21:51

Things that make me happy. Thanks, Annika.

Troligen ger hon mig detta dom en ren preventiv åtgärd så hon slipper se mitt trötta sargade ansikte.

Av Chillidill - 31 januari 2013 21:34



.... men dra mej baklänges i min lilla låda. fy fanken vad bra denna olja är. har hört talats om argan olja men dissat den, men gjorde ett köp och denna olja gör mirakel med mitt svintohår. Och det behövs en en tiokronas mängd, max i mitt långa tjocka hår. trixet är att inte applicera i hårbotten, ser fort flottigt ut då, utan mer i längerna och borsta in. sen torkar håret mkt snabbare, varför vet jag faktiskt inte, men mitt hår blir faktiskt torrt snabbt. frissigheten försvinner och jag blir mjuk och len. galet bra. en nackdel dock, den luktar VANILJ: och känner man mig hajjar man vilket stort minus det är. men ändå.


nashi argan har en hel serie med produkter med arganolja, vansinnigt sugen, men har fastnat för en annan billigare serie just nu. men ska efter den är slut investera i ngt annat.


annika tipsade dock om macadamian oil, en annan variant på argan oil. ska testa den nästa sväng. men oljan är så galet dryg. lyrisk kortsagt. köp på www.lyko.se exempelvis. billigare än marockovarianten och inte lika jobbig lukt.


snygg flarra, men lite väl stor öppning, men som sagt, väl värd pengarna.

Av Chillidill - 31 januari 2013 18:19

Sockersuget vann. I slutet av en vab vecka. Nej, inte semester, går mot sitt slut och nattande av tvÅ kids med skilda behov och duschning alla dagar, but One själv samtidigt som huvudet värker och näsan rinner. Träning non existing pga halsont
Så ger jag mig jag bakar kokoskakor, sockret vinner. Planerar tom att äta vitt skitbröd ikväll.

Jag är medelålders, ingen idé att försöka verka snygg eller så. Har faktiskt gått ner i vikt. Ju. Kommer aldrig bli 20 igen. Då jag kunde äta chips till lunch och friterad pommes till middag som standard och hinka coca och alkohol ( mindre hinkar än colan) och ändå väga 45. Those days are over. Lite skönt faktiskt. Hej socker här kommer jag och fetman.

Av Chillidill - 30 januari 2013 21:10

just love the 90´s.



Seeking candy, on the shore
Lost her eyesight, teeth are poor
Left for dead, back for more
Left for dead...


Av Chillidill - 30 januari 2013 20:18

Jo då så att. Så här ser det ut när jag jobbar hemma. Sitter här på samma stol. Dricker te, äter mat pluggar. Stimulerande. Typ. Eller?

Fick dock min Glossybox idag och livet blev genast mycket roligare. :) vem behöver inte en ögonpenna, sb12 tandkräm, nagelbandskräm, torrbalsam, och make up borttagningswipes.

Av Chillidill - 29 januari 2013 20:14

Borde vill och tycker verkligen att jag borde se denna. Men jag känner mig lite halvkrasslig och då grinar jag lite extra mycket. Dör. Och det är ju på rikt. Så nä orkar faktiskt inte idag. men den rullar där borta. 3 m bort.

Av Chillidill - 28 januari 2013 09:19

Kl är 0914 och n2 är i färd med att somna i stolen. Han är hemma för första ggn från förskolan, rejält förkyld. Dock vid gott mod trots snor i hela ansiktet, men vill inte va ensam, utan är klängig, ramlig och lätt gråten.

Just nu sitter han och smaskar på en kaka, men är så trött att han håller på att somna. Liten. Jag har med jobb hem, men n2 tycker det är trist så det funkar inte. Bara att gilla läget.

Själv så nalar jag i kakburken. Kan inte låta bli. Gjorde havreflarn igår, favvokakor. Snart slut.

Skapa flashcards