Alla inlägg under juli 2012

Av Chillidill - 31 juli 2012 18:31

Nu på väg hem! Blev hämtad. Skönt! Orkar inget mer nu. Vill sova.

Av Chillidill - 31 juli 2012 15:43

här ligger jag och blöder

Av Chillidill - 31 juli 2012 15:43

här ligger jag och blöder

Av Chillidill - 31 juli 2012 04:49

Jag vill hem.

Av Chillidill - 30 juli 2012 10:46

Av Chillidill - 30 juli 2012 10:45

Av Chillidill - 29 juli 2012 22:15

Nätet har krånglat hela dagen. Blää. Seg trött dag. Men efter att faktiskt fått somna om efter 530 väckningen. Underbart men blev väckt kl 8 av lillan som högt talade om för mig att jag inte fick skrika för då skulle Bebben vakna. :-/ aja, bara att gå upp.

Efter att ha städat och glott en del så drog jag och
Bebben till skogs och plockade kantareller. Eller Bebben somnade innan vi hunnit in i skogen, men det var skönt att få skrota runt lite i skogen. Och blev ett rejält träningspass att släpa runt vagnen i skogen.

Sen lunch, handling eftersom makens barn med resp. Skulle födelsedagsäta och fika i efterskott. Bjöd även in makens tvillingsyrra och kusin Emma.

2,4 kg karré, en jordgubbs melonsallad med hemgjord vaniljglass med choklad i, ngra gin och tonics, ett berg av disk senare är jag ganska nöjd över faktum att vi har en så fin familj.

Nu sova och Imorg åker jag till uppis för att träffa Martin. Satans Nice.
Över och ut

Av Chillidill - 29 juli 2012 22:14

Nätet har krånglat hela dagen. Blää. Seg trött dag. Men efter att faktiskt fått somna om efter 530 väckningen. Underbart men blev väckt kl 8 av lillan som högt talade om för mig att jag inte fick skrika för då skulle Bebben vakna. :-/ aja, bara att gå upp.

Efter att ha städat och glott en del så drog jag ochhttp://theresececiliaannettee.blogg.se
Bebben till skogs och plockade kantareller. Eller Bebben somnade innan vi hunnit in i skogen, men det var skönt att få skrota runt lite i skogen. Och blev ett rejält träningspass att släpa runt vagnen i skogen.

Sen lunch, handling eftersom makens barn med resp. Skulle födelsedagsäta och fika i efterskott. Bjöd även in makens tvillingsyrra och kusin Emma.

2,4 kg karré, en jordgubbs melonsallad med hemgjord vaniljglass med choklad i, ngra gin och tonics, ett berg av disk senare är jag ganska nöjd över faktum att vi har en så fin familj.

Nu sova och Imorg åker jag till uppis för att träffa Martin. Satans Nice.
Över och ut

Skapa flashcards