Direktlänk till inlägg 29 december 2010

profetior för 2011 del 1

Av Chillidill - 29 december 2010 21:20

  • e-type pallar inte trycket utan talar ut. han har varit drottningens toyboy. en gång så drog hon en handtralla på spyan herrtoa med securitasvakter utanför. e-type får 200 000 kr av aftonbladet ( tillskillnad från la camilla som talade ut i expressen) för sin berättelse
  •  viktoria och daniel får sitt första barn. ungen är mulatt, vilket är lite problematiskt ( eftersom varken mamman eller pappan är av färgad härkomst, och att ingen inom kungahuset ngnsin verkar vara infertil) men hela sverige blir färgblinda och alla älskar det äkta lilla kungabarnet. ( utom min man som avskyr hela kungahuset).
  • big brother slår tittarrekord, och moralpoliserna blir galna eftersom minst 3 samlag visas ungefär kl.20.00 dessutom är minst en person bisexuell så det första samkönade samlaget visas i sverige.
  • ytterligare en nobody vinner idol
  • luleå vinner elitserien.
  • foppa gör en till comeback, och misslyckas igen.
  • therese alhammar vinner ngn medalj i ngt mästerskap som ingen egentligen bryr sig om.
  • jag går ner minst 5 kg
  • det kommer stå många rubriker om christer björkman under melodifestivalen. fel låt vinner, och det går åt helvete i eurovision contest. sverige kvalar inte in.
  • andreas carlsson och matasha peyre blir tillsammans och ler så att alla blir bländade.
  • lars vilks gör en rondellhund av jesus utanför livets ord.

to be continued...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Ovido - Quiz & Flashcards