Alla inlägg den 6 december 2010

Av Chillidill - 6 december 2010 18:16

tydligen är det endast jag som är galen i den låten. 19åringen dissade den hårt och lillan sa att den var tråkig. jaja. istället blev det traditionell julmusik när vi gjorde pepparkakshuset. daniella pimpad ena sidan, och 3åringen den andra. och de var lika engagerade och glada. daniella tröttnade faktiskt först. ja, jag fick äran att klistra ihop huset. och så klart brände jag mig. gör ju ont så inåt helskotta. har lovat den stora att vi ska göra tryffel. hmm, undrar om jag verkligen tänkte efter där. kladdigt, men gott. klart man offrar sig för kidsen.


verkar för övrigt bli väldigt mkt jul i år. jul hos morsan, jul hos ewa och jul här hemma med kidsen. ska se till att dela upp lillans leksaker så hon får lite varje dag. önskelista: inte komplett än. långt ifrån. har ingen aning om vad jag önskar mig.


önskar mig:

fred på jorden

kärlek i massor

underbara barn

varma tofflor ( härligt medelålders. i like)

en ring

en bra bok

en schysst film

svindyr hårinpackning

aloe vera gelly

kläder

knivslip

bra kokbok


haha, kom på en del ändå. inte illa.


ja jobbet. fanken huvet snurrar av alla tankar. positiva och negativa. inser att mina kollegor är grymma, och mina ungar likaså. och det är ju så. de blir ens ungar. de kommer en skrämmande nära. väldigt fort. jobbigt det där. det i kombo med urkallt väder gör att min hy tudligen revolterar och poppar upp finnar överallt. värdelöst. trodde jag kunde få slippa skiten nu när jag inte verkligen inte är tonårshormonell. eller är jag? gillar ju sean banan på ett härligt ohämmat ironiskt tonårsvis.






Skapa flashcards