Alla inlägg under november 2012

Av Chillidill - 4 november 2012 16:13

Behöver inte köpa mjukt bröd på ett tag, tror jag.

Av Chillidill - 3 november 2012 22:24

Av Chillidill - 3 november 2012 19:49

Herregud, vad svårt.

Av Chillidill - 3 november 2012 16:30

Åkte till Sala för träffa utvalda delar av inre kretsen, gymnasiegänget. De människor som jag räknar som "goda vänner från förr som fortfarande håller". Martin, Peter och Larsson. Dessutom hockade brorsan på :)

För kanske 15 år sen åt vi kebab på liljas. Och har gjort det av och till under åren. Så klart gör vi det när vi träffas. :) gott.

Sen drog Peter på ärenden tyvärr. Men vi fortsatte med skitsnack och häng på Johanssons. Nice som fan kort sagt.

Av Chillidill - 2 november 2012 21:23

Hur tänkte vi? Troligen inte alls. Överfull parkeringsplats i Valbo. Barnen snoriga och hostiga. M hostar och snorar och jag har fortfarande värkande bihålor trots en vecka till med pencillin. Inte den bästa förutsättningen för sängköp.

Hysterisk kö som till maten på Ikea , gick dock fort. Fick sittplats. Åt mat. N1 åt en hel portion, första ggnen. Barnportion så klart men det händer aldrig. Lämnade in n1 i lekrummet.

N2 sprang runt som en galning undertiden vi försökte testa sängar.Lyssnade halvdant på försäljaren. N2 hade tokspring i bena efter bilresan.

Stod i den längsta Ikeakö jag ngnsin stått i n2 vägrade sitta i vagnen och sprang runt och försökt sno andra kunders grejer samt slita sönder presentpaket till försäljning. Jag svettades och fick typ stressad hästmage. Hämtade ut n1 från Ikeas lekställe.

Åkte och kollade i sovas butik. Flottare butik. N1 och n2 röjde runt. Fick testligga och lyssna omlott. N1 och n2 jagade varandra i butiken, testade hissanordningarna till vissa sängar, och skakade den medhavda drickan.

N2 mutades med kakor, och lyckades sen sätta i halsen och efter lite panikpill från min sida kräktes han på golvet. Svettades som en idiot och fick hästmage igen. Vilka drömkunder vi måste ha varit.

Blev inget köp. Vi måste fundera. Och åka och titta igen tror jag. Utan barn.

Av Chillidill - 2 november 2012 17:50

Nice att få sitta och kolla på tv och bara vräka i sig mandarin.

Själv går jag bananas på godisskålen.

Av Chillidill - 1 november 2012 19:16

Var ju till frissan idag. Så skönt att bli ompysslad och fixad. Sen gör det ju inget att Ronja är duktig och Nice. N1 klippte sig också. Vi klipper oss ofta. En lyx som vi unnar oss. Sen bryr jag mig inte om hur mkt hon tar. Bara allt slutet försvinner. Har ju i nuläget ingen frisyr, men så länge jag inte vet hur jag vill hat får det vara långt och uppklippt. Funkar

Bjussar på en bild, syns kanske inte men fixkänslan är outstanding. Härligt gult under lampan

Ovido - Quiz & Flashcards