Alla inlägg under november 2012

Av Chillidill - 12 november 2012 16:16

Väntar på vårdcentralen i 30 min. Det är kul. För det är ju inte som om jag har ngt bättre för mig. Tur att jag kan fylla ut mitt meningslösa liv med ngt

Btw golven på vårdinrättningar, sjukt sexiga.

Av Chillidill - 12 november 2012 16:15

Väntar på vårdcentralen i 30 min. Det är kul. För det är ju inte som om jag har ngt bättre för mig. Tur att jag kan fylla ut mitt meningslösa liv med ngt

Btw golven på vårdinrättningar, sjukt sexiga.

Av Chillidill - 12 november 2012 16:15

Väntar på vårdcentralen i 30 min. Det är kul. För det är ju inte som om jag har ngt bättre för mig. Tur att jag kan fylla ut mitt meningslösa liv med ngt

Btw golven på vårdinrättningar, sjukt sexiga.

Av Chillidill - 11 november 2012 21:52

N2 ville inte sova inatt heller vaken till 430. Vakna 730. Lämna över monstret till m. Sov till 930 när n2 vaknade och ville ngt. Upptäckte att jag somnat igårdagens kläder. Orka byta. De säckiga svarta brallorna matchar påsarna och färgen under ögonen.

Tagit hand om n1 och skrivit omdömen. Mått illa, kanske av tröttma eller ngt annat. Snorat.

Fina Marielle kom förbi med ett brev och pratade lite. Hon var finklädd och barnen också. Jag stod med en helsnorig unge i blöja och gårdagens kläder med snorspår och stjärtsalva och fettit hår. N2 grävde ner handen mellan mina tuttar hela tiden för att förstärka intrycket av sunk. Hua.

Åt en varmkorv till middag och en ostmacka till kvällis.

Förebild som bara den.
Har iaf duschat nu så jag inte stinker. Hoppas på lite sömn inatt.

Av Chillidill - 11 november 2012 19:11

Igår kväll kom Daniella över med en chokladtårta en liten fars dag present. Så vi tog självklart en provsmakning och jag langade fram den choclate fudge cheesecake brownie som jag gjort tills idag. Härligt med fika. Gott serru

Av Chillidill - 11 november 2012 14:06

Hittade den hära under trappen. Tror den är lite förvirrad.

Far

Av Chillidill - 11 november 2012 10:44

Kan inte besöka min egen far idag. N2 är fortfarande sjuk, men bättre. Han somnade dock 430 och vaknade 730. M fick ta honom och sov vidare till 930. Huvudvärk de luxe och omdömesskrivning. Helst skulle jag bara vilja åka hem till en vän och våldgästa. Men icke.

Vår pappa i huset firas med en film och sen ska det fikas med farfar.

Grattis alla braiga pappor som kör fullt ut 364 dagar om året. Idag is rest.

Av Chillidill - 10 november 2012 18:49

JUST, och ja, jag gnäller och tycker synd om mig och de mina i min blogg. För att det är just MIN blogg, här spyr jag min galla, ångest och ibland min självföraktande självbild, visar upp och orerar om mina rationella och irrationella nojjor. Allt för att faktiskt orka vara glad och så underbar som jag är i verkligheten mot alla fina människor utanför bloggen. Och gillar man inte mitt gnäll så ge konstruktiv kritik eller f*** off :D

Ovido - Quiz & Flashcards