Alla inlägg under november 2012

Av Chillidill - 7 november 2012 20:52

Jomensåatt...

Ska snart ta en fruktstund... Energi...

Av Chillidill - 7 november 2012 20:13

Han vann. Vilken tur. Hade varit jobbigt med en vit riking som vill ha hårdare tag. Orka det i 4 år. Svart är inne. 4 more years

Av Chillidill - 7 november 2012 19:01

Dom här två. Leker tillsammans utan bråk och skrik och båda har roligt. Det är kungligt

( bloggtorka eftersom jag har lite mkt att ta igen sen sjukman.)

Av Chillidill - 4 november 2012 22:09

Mormor, morfar, farfar

Och för alla dom som saknar ngn.

Av Chillidill - 4 november 2012 20:45

n2 sov borta själv för första ggn igår kväll. och vi fick sova lite hemma.


vaknade kl 7.30 nästan oavbruten sömn ( m kom hem runt 2-3 och vi slängde ngra ord)  från 23. det är stort. eftersom bebben alltid vaknar på natten och lever om och vanligtvis vaknar runt 530, så kändes det som en evighetslång sömn. n1 gick sen in på sitt rum och satte sig och pysslade för sig själv så jag sov räv till 9 iaf. lovely.....


sen tog vi en lugn frulle utan att behöva lägga undan grejer för att n2 skulle komma och riva ner allt. hur lyxigt som helst. efter det fick vi finbesök av kusinens thelwin. det blev bakning som stod på kidsens schema. de verkade ha mkt skoj och jag jag fick prata lite med mamma ida.


när de åkt bytte vi kläder och hoppade in i bilen för att åka till sala. vi hämtade massor av kläder och skor som barnen fick av min snälla kusin erika. tyvärr hann vi inte ta en fika där, eftersom n1 ville till mormor och morfar. så vi får ta ett fikastopp där nästa vecka.


lunch hos mormor och morfar. min farmor var också där och de verkade haft en mycket bra kväll men n2. men lillen skuttade till av lycka när vi kom för att hämta honom. gulleunge. jag älskar den lille krutten. nästan gråtig i hjärtat. efter lite fika så åkte vi vidare hem.


kort sagt; en intensiv dag, med många personer som vi gillar. inte illa.


imorgon så är det jobbdag. första ggn på 2 veckor. hur ska det gå? måste klä på mig. bara det. urk. no more sweatpants.






Av Chillidill - 4 november 2012 18:11

Fika hos mormor och morfar. Skumboll tydligen väldigt gott. Tyckte n ggr 2

Ovido - Quiz & Flashcards