Alla inlägg den 25 november 2012

Av Chillidill - 25 november 2012 18:39

Bra shoppingdag, och hyfsat billigt. Eftersom det var min dag igår fick jag lite grejs av mamma, världens bästa.

En finfin blomma med ännu finare kruka. Julig och enkel odödlig, typ. En turkos ren, julgranspynt, Älskar kitsch, och två söta skogiga ljuslyktor.

Nike fick en stor lila ren, Hurra! Hon har ärvt min kitschiga stil, och pruttlera från mig.

Sen köpte jag ett jättefint klädset till n2 tunika, leggings och strumpor, som jag vet att hon kommer att älska, och en pyjamas, julklappsfix. Och just ja, bokstäver så man kan skriva hennes namn.

Handlade även lite klistermärken, och glittriga stenar till adventskalendern som jag meckar ihop.

Av Chillidill - 25 november 2012 15:48

Och vi var inte direkt ensamma med att vilja träffa honom. Kallt var det. Ngn snodde min mössa så det var bonuskallt.
Men önskelistan blev levererad, skönt. Nu kan vi pusta ut tills jul.

Ovido - Quiz & Flashcards