Alla inlägg den 12 november 2012

Av Chillidill - 12 november 2012 19:21

... Och låt oss lustiga vara.

Efter ett katastrofläkarbesök, trots trevlig och omtänksam läkare, man måste väl kalla det det när man använder ordet "röv" i konversationen så svängde jag in vid gröna skylten för lite tröst. Det blev denna glögg med whisky, herrgårdsglögg. Testas i en kitchig glöggkopp, älskart.

Betyg: glögg med whisky, hur kan det bli fel? Gåint. Kärlek

Av Chillidill - 12 november 2012 16:16

Väntar på vårdcentralen i 30 min. Det är kul. För det är ju inte som om jag har ngt bättre för mig. Tur att jag kan fylla ut mitt meningslösa liv med ngt

Btw golven på vårdinrättningar, sjukt sexiga.

Av Chillidill - 12 november 2012 16:15

Väntar på vårdcentralen i 30 min. Det är kul. För det är ju inte som om jag har ngt bättre för mig. Tur att jag kan fylla ut mitt meningslösa liv med ngt

Btw golven på vårdinrättningar, sjukt sexiga.

Av Chillidill - 12 november 2012 16:15

Väntar på vårdcentralen i 30 min. Det är kul. För det är ju inte som om jag har ngt bättre för mig. Tur att jag kan fylla ut mitt meningslösa liv med ngt

Btw golven på vårdinrättningar, sjukt sexiga.

Ovido - Quiz & Flashcards