Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Chillidill - 12 mars 2011 22:08

har nu följt mellospektaklet till sin ände. Och ja, som vanligt pausnumren är alltid bäst. bäst idag scorpions och christer sjögrens djupa basröst. hajjar att lotta engberg gick igång på den och cheatade med honom. aj aj.


men hade tippat sAAde som vinnare innan ( mentalt, orkade inte betta på rikt) och fick det väl ännu mer bekräftat när lillan blev helt till sig vid presentationen när hon började tjoa helt vilt "MAMMA, DET ÄR MANBOY. DET ÄR MIN FAVORIT". hon blev helpepp.

då bör tilläggas att hon är 3, snart 4 och inte en stor fantast av mello. ( hon brukar somna efter ngra bidrag. fast hon diggade ju loss rejät till playtones.) men då  hajjar man ju liksom om kidsen från 4 bast diggar en viss kille då är han liksom given. vilka röstar mest? kidsen.  de lite mognar tonåringarna som diggar danny hade ingen chans. jobbigt att va 17 och passé.





Av Chillidill - 12 mars 2011 18:19

var trött som ett as igår. gick som i en dimma och hade stora funderingar på hur fanken jag skulle orka laga mat. men till 14.30 så blev humöret på topp. och vi samlades för lite matlagning. och den kickade rumpa. hoppades få vara med ngn som jag inte kände så väl. och det fick jag, mkt trevligt med lite temwork. det föll på vår lott att göra en ankterrin med tillbehör. det gick kanon länge tills äggen tog slut, och det tog långt tid innan nya anlände från affären. men det gick som en dans efter det. fixade till mig, hann inte med ngra kirurgiska ingrepp så lite smink fick räcka.


maten var kanon och det var supertrevligt att umgås lite med mina nya kollegor utanför jobbsfären. nice satan. hade tänkt åka hem hyfsat tidigt, men blev senare än planerat. men bra känsla. blev lite kär i alla tror jag. nice känsla.

Ovido - Quiz & Flashcards