Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Chillidill - 10 mars 2011 18:45

imorg. ska jag äta gott med kollegor på jobbet. mumsigt. känns faktiskt riktigt roligt att klä upp sig lite, men främst få hänga lite med mina nya kollegor. gillar dom skarpt.


saker att ta med till jobbet för att eventuellt ha en liten chans att se lite representabel ut:


  • platttång, den svindyra
  • lóreals hårserum, det dyra ( har billigt, men face it. det är bara skit).
  • foundation
  • mineralfoundation, nej fanken den är ju chrashad. m hade ner den och dammsög sedan upp de dyrbara mineralpudret
  • kajal
  • rouge
  • läppglans
  • ögonskuggor, tre, minst.
  • nagellack
  • smyckeset

  • klänning
  • strumpbyxor (kom ihåg att klippa tånaglarna)
  • klackskor

ska försöka fixa inför imorg.

  • gördel som håller in magen
  • strumpbyxa som lyfter upp rumpan
  • push up bh som toklyfter upp tuttarna. alt. en bröstoperation
  • botoxbehandling till min 11 mellan ögonbrynen
  • fettsugning av ansikte.

kommer nog inte hinna med allt, men ska försöka få ngt skönhetsingrepp gjort innan morgondagen.


eller annars så gillar jag mitt medelålders läge, drar på mig min ok klänning och bara försöker ha lite skoj. värt ett försök.




Ovido - Quiz & Flashcards