Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Chillidill - 2 mars 2011 20:02

alltså ibland undrar man ju hur man tänkte när man kom fram till vissa grejer. exempelvis i matväg. hur blev det så. vem fanken spånade fram idén med kaviar med banansmak. ok, om ngn idiot spånade ihop idén: men trots det tokroliga i det hela så måste ngn ju ha provsmakat. och det smakade skit ( blev ju faktiskt ingen större succé direkt, och tog bort ganska raskt).


och sen det här med att FÖRSÖKA skapa ett behov som inte finns. exempelvis, behövs verkligen smaksatt grädde i chokladsmak. jag brukar ju faktiskt göra en tårta med en sockerkaksbottnar som jag dränker i apelsinjuice, och på ena lagret mosar jag hallon och florsocker och på andra lagret vispgrädde med chokladsmak. och det har jag gjort INNAN den smaksatta grädden fanns på marknaden genom att ha i antingen lite kakao eller o´boy. enkelt. jupp.


ngt som jag just nu har snöat in på är smoothies gjorda på juice. just nu väntar ngra jordgubbar, en kiwi, ett granny smithäpple, en banan på mig för att bli mos. sweet....

Ovido - Quiz & Flashcards