Alla inlägg den 8 december 2012

Av Chillidill - 8 december 2012 19:07

Pulkaåkning, rutschkana, och gunga. Det bästa av alla världar, eller?

Tog en tur ut utan lillebror, som nu är nästintill feberfri, men snorig. Mysigt med boben, men tungt. Pulka nästa. Alla nöjd, värmde oss med te när vi kom in. Helt enkelt mys.

Av Chillidill - 8 december 2012 15:11

N2 klättrar på allt och är duktig på att backa nerför soffor och stolar. Men sen att kunna avståndsbedöma när det är lämpligt att backa, det jobbar vi på

Av Chillidill - 8 december 2012 15:11

N2 klättrar på allt och är duktig på att backa nerför soffor och stolar. Men sen att kunna avståndsbedöma när det är lämpligt att backa, det jobbar vi på

Av Chillidill - 8 december 2012 11:05

Efter en rejäl nattsömn på Max 2 h sammanhängande sömn, total av 3 timmar så var jag lite lätt mosig på jobbet. Hade dessutom lovat en kollega att ta sista lektionen vilket jag gärna gjorde om än i nästintill sovande skick. Men det gick ju det å. Hem kom jag också innan bärgningen av lastbilen börjat. Hurra.

Tog över barnen när jag kom innanför dörren så m fick sova lite. Beställde pizza, och kebabrulle, lekte med barnen. Gjorde lite julgodis; rocky road, och en bounty rocky road.

fick skäll av n1 när jag somnade till julkalendern. Gick och la n2 1920 och mig 1945. somnade 20. Blev väckt av n1 när hon kom och ville kolla på Gustafsson vid 2130. Gick upp och tog en huvudvärkstablett Och somnade om. Vakna vid 2 av n1 som vill sova i sängen, somnar om. Vaknar 520 av n2 som gallskriker. Går upp.

Ovido - Quiz & Flashcards