Alla inlägg under september 2012

Av Chillidill - 11 september 2012 02:14

Kl. 02:10
N2 har gråtit i 45 min. Jag har sprängande huvudvärk av tröttma. Så har de flesta nätterna varit senaste tiden, läs månaden. Vet inte hur detta ska funka. Har konstant huvudvärk. Knaprar piller.. Hela tiden....
Fungerar knappt.... Orka????

Av Chillidill - 10 september 2012 22:24

Att n1 var rar. Och jag blev mammaglad. För det är hon. Sånt behövs ibland...

Av Chillidill - 10 september 2012 22:21

Vaknade med ett ryck imorse 745. Sminkade mig och drog på mig kläder. Och var på jobbet en timme senare. Fort gickre. Har varit i ofas hela dan. Tur att man har grymma ungar.

Gick en promenix med Linda efter n2s nattning på kvällen som skulle bli kort men blev lång för hon är bäst och vi har inte setts på evigheter så det behövdes.

Nattning av n1 och sen snabb FaceTime med Martin. Just checking stuff. Nu dusch och sen lite kunzelmann.




Av Chillidill - 9 september 2012 21:48

Fick denna hära i försenad födelsedagspresent. Det behövdes två M för att bära in den. Tur att jag har 2.

Av Chillidill - 9 september 2012 18:33

Sötnötar

Av Chillidill - 8 september 2012 19:58

Blå, grön, choklad,mousse, frukt, grädde, vanilj, marsipan.

Kan vara sämre.

Av Chillidill - 7 september 2012 21:08

Hade föräldramöte igår med korv. Trevligt, men sent. Var trött som ett litet as imorse. Och när jag är trött eller sjuk så tror jag att jag blir friskare / piggare om jag sminkar mig lite extra. Patetiskt i know. Men så funkar jag.
Blir jag snyggare? Inte direkt. Är jag snygg från början? Nope!!!! I'm average joe. Och ngn måste ju vara medelful. Hi that's me.

Återkommer till ämnet smink. För jag är en addict. Har massor och ändå saknar jag ständigt ngt

Av Chillidill - 7 september 2012 17:18

Äntligen dags att styra upp mig själv. Väldigt förväntansfull. Återkommer med resultat

Skapa flashcards