Alla inlägg den 15 september 2012

Av Chillidill - 15 september 2012 20:07

Har sovit med en hostade smitande bebbe som har klättrat som bara den. Men som väckte mig med ett underbart leende och allt var förlåtet.

Sen pös vi bara runt på fm. N1 och maken åkte och badade på äventyrsbad och jag och N2 stannade hemma pga N2 förkylning. Jag sorterade lite nej fel, mkt bebiskläder.,hua. Men humöret var på topp för oss båda.

N2 tog en sen sovtur och jag läste lite bok, och sorterade ännu mer. Åt lite rester.

När n2 vaknade gick vi på en långpromenad i solen och sa hej till Ewa och sen hann jag med att köpa ägg av Tea. Planerade lite loppis, skrattade och skvallrade loss. Nice som fan. hade läskiga linserna så hon hade lite problem att titta på mig. Sen gick jag hem och lagade mat åt maken, n1 och Johannes och Micke l med kids. Blev köttfärssås och spagetti. Helt ok, dock utan vitlök i know. Efterrätten blev glass och jordgubbssås. Mätt så att magen värker. Smart.

Ligger nu i soffan med en aspirinmasken och ska snart in i den efterlängtade duschen.

Av Chillidill - 15 september 2012 12:37

Helt galet genial och given för att grungelovers. Känslan av pissoir utanförskap sitter som en smäck och språket är förtrollande.

Perlette, svart tulpan, och black tower... Och Jonas Gardell. Så mkt 90-talets barndom

En Jack ( uffes epos) för 70-talister med en förkärlek till flanell.

Av Chillidill - 15 september 2012 11:26

N1 och pappan drog med Micke L och badade. Jag och n2 skulle egentligen ha följt med men snormängden från n2 var lite väl imponerande.
Så vi är hemma och förbereder inför loppisen. N2 tycker det är tokspännande och hjälper till genom att kasta runt kläder och krypa i och ur banankartonger. Han är glad iaf.

Ovido - Quiz & Flashcards