Alla inlägg den 7 september 2012

Av Chillidill - 7 september 2012 21:08

Hade föräldramöte igår med korv. Trevligt, men sent. Var trött som ett litet as imorse. Och när jag är trött eller sjuk så tror jag att jag blir friskare / piggare om jag sminkar mig lite extra. Patetiskt i know. Men så funkar jag.
Blir jag snyggare? Inte direkt. Är jag snygg från början? Nope!!!! I'm average joe. Och ngn måste ju vara medelful. Hi that's me.

Återkommer till ämnet smink. För jag är en addict. Har massor och ändå saknar jag ständigt ngt

Av Chillidill - 7 september 2012 17:18

Äntligen dags att styra upp mig själv. Väldigt förväntansfull. Återkommer med resultat

Av Chillidill - 7 september 2012 15:57

Saker vi gör en solig em ( snarlikt tidigare i veckan)
# medicin
# gungar
# hänger i lekstugan
# klättrar upp på den lilla studsmattan och kan inte komma ner
# och jag??? Jag är fulsliten

Ovido - Quiz & Flashcards