Alla inlägg den 21 november 2011

Av Chillidill - 21 november 2011 19:22

har hela skallen full med halvklara blogginlägg.bebisälsk, fetnoja och julstök i huvudet kärlek och ångest i en väldig röra. så därför blir det just ingenting.


sen jag bloggade sista har jag, i total oordning.


gått på kristen barnsång. ganska otippat för mig om man bara hör att jag gjort det, och aldrig varit där. inte så märkvärdigt kristet som det låter och är kristendom så farligt. ja, eller nej.


käkat alldeles för ohälsosamma mängder chrunchos.


somnat innan jag hamnat på kudden


planerat julklappar till ditten och datten.


chattar med vänner.

fått hem mina underbart väldoftande älskade ljus. är ljusfreak.


födelsedagsfikat hos linda. och arvid. men det var linda som fyllde år.


tittat på trolleri på TV.


bakat, mjukpepparkaka och drömmar. och kolakakor med choklad, daim och sånt skit.


fikat med linda. gått ut och gått med linda.


pussat på de små barnen.


druckit julmust.


tipsat daniella om öronskabbsmedel till hennes katt.









Ovido - Quiz & Flashcards