Alla inlägg den 26 november 2010

Av Chillidill - 26 november 2010 23:10

ledig dag. lillan knackade på mig vid 6.30 och undrade om vi var lediga idag. mmm. mumlade jag som svar. varför sover vi inte då, frågade hon. bra fråga. men nej, inte sov vi heller. men vi degade, slog på 42 tummaren ( älskar maken för att han övertalde mig till att köpa en fläskTV i sovrummet) och kollade på bompa.


efter drog vi frulle framför TV. mer bompa. sen skottade jag fram bilen och drog på barnsång. funkade bra. blev lite sneglad på när jag satt och sms:ade under barnsången. tydligen visade  jag inte ett tillräckligt engagemang i mitt barns sångteknik ( ngra bara) men fick fika ( som jag glömde betala, skäms som en gris. ska gå och betala sen), och lite vuxenhäng.


drog hem som ett skott, krubbade falukorv och mackisar, för att sedan brassa till sala för lite badhushäng med malin och cornelia. nice. kollade in hennes tuffa bebismage. sen mötte vi upp mannen på stan och ungen bars över till hans bil och jag brassade vidare.


väl hemma blev det thaikäk, och godis i massor. mår fanken illa nu. överdrev nog. lite msn med martin så klart.


dagens diss: att alla jävla telefoner i detta hus suger. typ. eller de blir inte laddade. bli fanken knäpp finns inte en laddad telefon, fast de sitter i hållaren. och var är min gamla BEO. svindyrt var den. och var är den nu?


hiss: man måste bara älska sån hära musik.



Ovido - Quiz & Flashcards