Alla inlägg den 22 november 2010

Av Chillidill - 22 november 2010 19:23

öser lite bilder för att jag vill och kan.


  gullunge




  trött sate




   bästa tea


   hjälpreda i köket




  snögubbe och ior




   gullungen på sin "bowling" som hon kallar den.



Av Chillidill - 22 november 2010 18:18

karamelliserade popcorn kickar fanken vicken rumpa som helst. har vabbat för första gången denna terminen. ungen liten, arg och grinig. och ibland superglad och energisk som ett vindkraftsverk. men imorg. får det bli dagis. men vi blev lite poppesugna, och då passade jag på att återuppliva en gammal favorit, dom karamelliserade poppisarna. det är en konst att göra hyfsat nyttigt snacks till totalt onyttligt, och satans vad gott. det salt, blandas med det söta. kan inte bli bättre. orgasmkänsla. testa....



ser inte mkt ut för världen men oj så gott.

  


inser förresten att julen verkligen står bakom knuten. herregud. vad önskar jag mig? varma pensioärstofflor i fårskinn, fred på jorden och en jävla massa pengar. ( ska tänka efter lite till med andra ord). favoriten i aladdinasken är körsbärslikören btw.

Av Chillidill - 22 november 2010 18:18

karamelliserade popcorn kickar fanken vicken rumpa som helst. har vabbat för första gången denna terminen. ungen liten, arg och grinig. och ibland superglad och energisk som ett vindkraftsverk. men imorg. får det bli dagis. men vi blev lite poppesugna, och då passade jag på att återuppliva en gammal favorit, dom karamelliserade poppisarna. det är en konst att göra hyfsat nyttigt snacks till totalt onyttligt, och satans vad gott. det salt, blandas med det söta. kan inte bli bättre. orgasmkänsla. testa....



ser inte mkt ut för världen men oj så gott.

  


inser förresten att julen verkligen står bakom knuten. herregud. vad önskar jag mig? varma pensioärstofflor i fårskinn, fred på jorden och en jävla massa pengar. ( ska tänka efter lite till med andra ord). favoriten i aladdinasken är körsbärslikören btw.

Ovido - Quiz & Flashcards