Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

Vänta inte på mirakel, honey. Många har väntat på Jesus i 2000 år, and he ain´t coming. "

Av Chillidill - 31 oktober 2010 19:32

satt och snattrade med d om parfymer från en början men hamnade lite i kärleksområdet. och det är så jobbigt, när någon har hjärtesorg (oavsett om det är stor eller liten. för oavsett ålder, så är det så himla mkt känslor. som sliter och jävlas,). för man vet ju hur obarmhärtigt ont det gör när det knasar.  men är det ngt jag har lärt mig att det inte alltid är värt det. att stå där i motvind och kissa ner sig. jag har testat det, och ibland spelar det ingen roll hur mkt man än vill och älskar. det funkar inte. det är värdelöst att inse, och saker och ting blir inte bara bättre. det känns som ett personligt nederlag, man har bedyrat för vänner, släkt att det är bra fast egentligen så rämnar hela skiten. men ibland måste man bara ge upp, svälja sin stolthet, plocka upp resterna av sig själv och bara gå. utan att se sig om.


min kära d väntar på mirakel och jag förstår henne. men hon skrev att hon väntade på mirakel och jag gav som reply: "  Vänta inte på mirakel honey. Många har väntat på Jesus i 2000 år, and he ain´t coming. " .






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Ovido - Quiz & Flashcards