Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Chillidill - 27 oktober 2010 20:36

japp idag är det 3 år sen jag blev fru (igen). men denna gången för sista gången (japp exkexet var bjuden med tillhörande barn och sambo). samtidigt som vi gifte oss så hade vi en namngivningsceremoni för lillan. och ja, det var grymt. allt var grymt. gäster, maten, spriten, draget. för det var riktigt riktigt roligt. ingen bridezilla från min sida utan bara avslappnat och kul. visst ngra gravidkilo mindre hade väl inte gjort ngt, men det var liksom ok ändå. kalaset var fullt ut. från alla vänner. grymt roligt. massor med folk som spelade och levde rövare. älsk. alla ni som var där ni är guld värda. en extra eloge till anna och anders som var mina weddingplanners. de styrde upp allt. kanon. och anna som sjöng så vackert. ikaros, håll mitt hjärta, och bridge over troubled water. oj oj oj!


maken hade fixat middag idag. trodde jag faktiskt inte. köpt från restaurang, men väldigt bra köpt. så himla mysigt. sen drog han på badminton. gör inget. ska glo lite på desperate när han kommer hem.



för tre år sen.  (och på frågan varför inga kort på maken, svarar jag att han har valt att inte ha en blogg eller fejjan, så därför slipper han)






wedding planners.



 




dagen efter. lite tröttare.




Ovido - Quiz & Flashcards