Direktlänk till inlägg 16 maj 2010

jag vet hur en kula ser ut.... i teorin

Av Chillidill - 16 maj 2010 19:03

Friluftsdag på mån. jag ska vara kulavmätningsgubbe. yeah right. kolla så att de stöter och inte kastar  kulan, är det ngn skillnad? Kommer gå lysande det där.


Åh hårdkörning idag.Men roligt! Drog på stormöte på dagis (föräldrakooperativ). Gullunge fick vara hemma med storasyrran, och de drog på bio sen. Själv satt jag på en hård stol och lyssnade på styrelsen, däribland maken, i två timmar. Aningen långt. Efter det kom lillan med leverans med storasyster. De hade varit två ungar på bion, men lillan var nöjd även om hon tyckte att spöket laban var lite läskigt

 " Mamma, han hörde ngt, men det var bara honoms mamma och pappa".


Sen blev det städning av personalrum för min del. maken bidde ordförande så han satt och joxa med protokoll. Vid 1530 drog vi hem och träffade då en granne på vägen, som skulle på fotboll så vi hängde med, efter ett toalettbesök hemma. Det är aldrig så skönt att göra stordåd som hemma. ;P .På fotbollen röjde gullungen loss, som vanligt. Nu hemma, drivbänken målad igen. Skönt. Ungen kollar på toy story och lite rädd. snart sängdags.


Nästa vecka känns aningens hektisk: fem utvecklingssamtal, drop in på dagis, ett shprov som nästan är klart, föräldramöte, två långdagar med andra ord, samma dagar som maken har långddagar. Helvet blir så jävla stressad redan långt innan. Värdo!!!!!!

Tur att vi har en snäll faster som hjälper oss med hämtning annars skulle det aldrig funka. hon är guld värd!!!


Imorg. friluftsdag, som sagt.  ja, jag vet hur en kula ser ut...i teorin.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Skapa flashcards