Direktlänk till inlägg 6 juni 2010

Äntligen är studenten över!!! Och bilder, äntligen funkar det.

Av Chillidill - 6 juni 2010 19:43

Och alla är nöjda och glada. det har varit låååånga dagar med mycket aktiviteter. student på fyris på fre, i superträngsel, sen hem för att dra till doktorn, och sen direkt till daniellas mammas stuga. och lör med läderloppet, massor med folk och ös. gullungen tuppade in vid 15, och vaknade rent fysiskt en timme senare, men var gnällig genom hela daniellas mottagning med stora släkten. hon var urtrött, och jag förstår henne. är helt slut, fortfarande. bara att ladda batterierna, om ett år kör vi igen.


idag supernice väder till en början, drog till åsbo och tittade på när de andra jobbade. sen föjde åsboarna med hem och kalasade på leftover tårtor, smörgås och vanlig. trevligt, och kidsen lekte utan komplikationer.


har bakat kakor till mamma som fyller år nästa mån. hjälper henne lite när hon inte känner sig så kalasig. kommer bli konstigt med kalas utan morfar.


sen kom kusinens barn över på kvällen och gullungen blev tokspeedad. men jag tror hon hade roligt.


Och så bilderna: Allt från min hallonplantor, jordgubbsätning, lek idag och så vidare.


  Cooling!   Åt årets första jordgubbar i onsdags. Goda!   Hallonplantor som jag fått av Tea.   Nike och Noa gräver i Teas rabatt.   

Bus!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Ovido - Quiz & Flashcards