Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Chillidill - 9 juni 2010 21:45

Nippon röjer runt här mitt i nyllet. har tillbringat kvälleen med att lagt en unge som var jädrigt billig här under kvällen. hon fick ngt tokspel och vägrade ha välling i en stor flarra. hon skrek, kastade flaskor, slog mig OCH katten,  och skrek tills hon spydde. efter 30 minuter hade hon lugnat ner sig och då var hon precis som vanligt, men trött. hmmmm.


kvällen har tillbringats tillsammans med datorn, en kopp te och två skinkmackor. fastnade framför youtube. vilken guldgruva. har lyssnat på allt från boybandpop till harcorepunk. och sjungit har jag.


har funderat på powerballad. en powerballad ska enligt mig ha gitarren och hårdrocksfeeling, gärna ha ett maffigt solo ngnstans. och handla om kärlek.


pratade förresten med en god vän om kärlek idag. ett kort men ändå tänkvärt samtal om kärlek.


Minns förresten en gammal bekant som var så tänd på bonjovi. hon älskar kropssbehåring. hajjade aldrig det riktigt. går väl inte riktigt igång på en välbehårad bringa.  hon älskade lurv, lurv överallt. på ryggen, axlar ja överallt. isch!


så i tribute till kärleken

Av Chillidill - 9 juni 2010 16:30

Bra dag. kabaré på fm, och max på em. åt ett ultimate cheesemål. senast jag gjorde det kräktes jag som en räv i sollentuna på väg till martin på fest. blev ingen ferre, blev akut matförgiftning både jag och maken. stod på macken i häggvik och bankade på toalettdörren när maken var innanför och mådde lika illa. fick vända innan vi kom till festen, och däckade båda två. onice. fick lite illamåendevibbar.

satt kvar och snackade med bästajenny,s ka bli onice att inte få jobba med henne längre. trist trist.


hämtat gullungen. hon är trött och skitig. har lovat henne en fryspizza otroligt näringsrikt. känner mig som en bra mamma. fanken, hon lär ju dö av fetma och näringsbrist pga det.


maken drar och spelar sen. ska själv grotta ner mig i kommisarie winter ikväll. eller lista bästa powerballads ever.

Ovido - Quiz & Flashcards