Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av Chillidill - 25 augusti 2012 21:09

Inte mkt och bara ngra staplande steg. Men han släpper taget i det han håller i och drar iväg ngra steg. Underbart!

Han har länge gått emellan saker och gått och håller sig i väggarna, men han var en så seg att komma igång med krypandet att jag trodde att det nog skulle ta lång tid.
Idag satt jag att hade en FaceTime konversation med Martin och Anders. Himla Nice. N2 fick vara med och han demonstrerade hur man försöker ryka ur alla sladdar ur en subba. Och hur han drog iväg med lära gå vagnen och mitt i konfererandes när jag visade n2 så bara släppte han och drog iväg ngra klockrena steg. Fan va lovely. Och så himla skoj att ngra andra fick se det. Ögonblicket delades, om än vis länk, så jag kunde dela glädjen med 2 av mina bästa. Via face time. Fan vad s jobs skulle varit nöjd.

Av Chillidill - 25 augusti 2012 08:12

Vissa badar efter frullen, andra tittar på cartoon network. Och jag jag längtar efter dagens första kopp kaffe.

Ovido - Quiz & Flashcards