Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Chillidill - 10 augusti 2012 20:12

Asså efter en aningens för lite sömn plus en rygg med skärande smärta så var jag lite spak vid lunch. Köpte en pizza och högg in. Men blev en halv pizza kvar. Och eftersom jag är själv ikväll så tänkte jag att det skulle vara perfa som middag.

Kom ihåg att hämta den i kylen och sen gick jag till bilen packade in alla grejer i bilen och hamnade bredvid en stackars körskoleelev som fick motorstopp hela tiden. Och där ngnstans tappade jag fokus. Körde till Sala för att hämta hem n2 som var inlämnad hos mamma. Och väl där upptäckte jag att det inte fanns ngn pizza i bilen. Jag ställde pizzan på biltaket när jag packade in de andra grejerna. Så ser du en halv caprissosa med en beaburk på gatan i Enköping så är det min. Sry!

Av Chillidill - 10 augusti 2012 19:24

N2 har somnat och nu sitter jag och softar själv med min "efterrätt" och kollar på en galet spännande handbollssemi. Iiih!

Av Chillidill - 10 augusti 2012 17:50

Igår var det kollegialt häng. Men folk jag inte känner och trots min blygsel , ja jag är faktiskt lite blyg, så pratade jag på. Och det var superskoj. Oxh sen blev det ju så att man hängde mef the usual crew. Och så får det vara. Sen att jag dessutom har lyxen att ha kollegor som jag kan snacka hål i huvudet på. Och de tar det. Hittills. Det är grymt!

Inte lika grymt att vakna med strejkande rygg. Men det är en annan historia. :)

Av Chillidill - 10 augusti 2012 17:37

Serrano på Ikeaplast och light coca. Fint det!

Ovido - Quiz & Flashcards