Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Chillidill - 12 januari 2011 18:27

det här med att byta jobb. helt sjukt hög utmattningsfaktor på det. trots att det är samma jobb och liknande arbetsuppgifter så är det så mkt nya rutiner osv. att få in all info om nya elever, socialt och kunskapsmässig,t är tufft eftersom det rör sig om över 100 individer. mastigt. sen vill man ju vibba stämningen och se till att inte råka stöta sig med ngn till en början. roligt ja, tröttsamt ja. har dock fått upp suget att läsa ungdomsböcker igen. inte illa. men mixat med det finns det så mkt saknad efter gamla kollegor och elever. dessutom känns det lite bittert eftersom jag vet att mina gamla kollegor klarar sig alldeles utmärkt utan mig, och mina gamla elever har glömt mig efter en vecka. surt liksom. men så är det. har ältat detta i evigheter ork inte mer nu.


( har även hunnit träffa grattat arvid i efterskott. nice. och dessutom har jag faktiskt tränat lite hemma. är fanken imponerad av mig själv)




Ovido - Quiz & Flashcards