Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Chillidill - 7 januari 2011 12:55

i autentisk färg.

Av Chillidill - 7 januari 2011 10:21

ett ögonblick


finns så många värda ögonblick i livet. var mest bara livrädd när lillan kom ut. eller fanken det gjorde ont som satan och man ville bara ha ut den SAKEN som torterat mig i över ett dygn. hade inget inget längt efter ungen alls. utan ville bara att det skulle vara över. snabbt. men snabbt gick det inte. hursom, nör ungen väl behagade komma ut och sluta tortera mig. så behagade hon inte andas ordentligt. så en barnmorska tog tag i ungen och sprang iväg med man och unge för syrgas. och då i det ögonblicket trodde jag att hon inte skulle komma tillbaka till mig. det var fruktansvärt. hemskt. så när jag väl fick tillbaka henne så var jag livrädd för att de skulle slita tag i henne och dra igen. tog ganska lång tid innan jag kunde koppla av och bara titta på henne. men hon var ju underbar så klart.


så de flesta ögonblicken i livet handlar så klart om lillan nu. hon är ju livets mening. men också så mycket bra häng med inre kretsen. milstolpar. midsomrar ute på gräsö och på ullbro, häng i ga uppis. så mkt mäktigt som vi har gjort och upplevt tillsammans. asse som bröt benet av Ms nya flickvän från australien efter 12slaget. på nyår. och larsson som föralltid fick namnet loka efter sin alkoholtaktik. älsk på er alla.


och så mannen så klart. hur det kom sig att vi slog ihop våra påsar, och jag hamnade ute i obygden. högst otippat. men så bra.




Ovido - Quiz & Flashcards