Direktlänk till inlägg 5 september 2011

DAGENS FJORTISENKÄT

Av Chillidill - 5 september 2011 21:17

Vad är den äckligaste mat du vet?
allt som smakar för mkt vanilj. syntetvanilj är värst. och pölsa.
Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i jobbet (hela livet)
jag är empatisk. arbetssam. bra på det jag gör. snäll. ödmjuk.
Vad ångrar du i livet (om något)?
Att jag ibland varit lite väl bitchig.
Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?
Att jag är överklassigt bitchig. jag är ju inte överklass ;)
Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
tights, boots, svart, svart, svart, oversize.
Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
oj. vet inte. men dyraste och mest onödiga köp  är en klänning på kookai, 15 år sen. och den kostade 3000 kr då. och jag använde den 3 ggr tror jag. är i size zero. kommer inte i den nu.
Har du någon oanad talang?
nä.
Vad gjorde du i helgen?
tog det galet lugnt. fredag chill somnade tidigt. lör. städade undan hösten. tömde pool. plockade äpplen med N. plockade kantareller själv. sov länge.  skruttade omkring. drack kaffe.


Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?
*hitta posten som jag förlagt idag
*handla bebbegrejs
*njuta av att äta med kollegor på fre.
*äppelmos
*mysa järnet med mitt lilla hjärta.
Vad har du på dig just nu?

en orange blommönstrad tunika inköpt i london

Senaste låt du lyssnade på?
lykke li - get some
Bästa skönhetsknep?
sömn. aloe vera i alla de former
Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
hel och ren. snygga kläder, med medvetenhet.
Och fulast?
för höga byxor. gubbskinnjackor.
Vem saknar du?
massor med folk.
Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
kärlek i massor, både att ge och få, i kombon med mer tid
Vilka tre personer inspirerar dig mest?
Alla som vågar bryta ihop och de som pallar trycket.
Bästa filmen nånsin?
svårt. gillar många. men de hänsynslösa var banbrytande.
Bästa boken nånsin?

den vidunderliga kärlekens historia av carl johan vallgren

Vilka tidningar läser du??
expressen, aftonbladet, sala allehanda. haha. mattidningar, och har faktiskt börjat prenumenrera ( orka stavarätt) på amelia. beviset på att jag är tant på rikt.


Vad önskar du att du var bättre på?
så himla mkt. tuffare, starkare, snällare.osv
Är du religiös?

Vad är din största rädsla?
att ngn jag älskar inte kommer finnas för mig längre. rent ego.
Vad är det elakaste någon sagt till dig?

att jag förtjänat all den skit som har hänt mig. och det är a lot.

Vilka personer betyder mest i ditt liv?
alla de mina. de vet vilka de är.
Om du får barn vad ska du döpa dom till?
har namngett lillan till det hon bör heta. och liten blir vad det blir. sen blir det nog inga fler kids.
Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?
en silverfärgad. ;)
De tre finaste sms du fått i år?
alla handlar om att jag betyder ngt för dem. det är fint

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Skapa flashcards