Alla inlägg den 1 september 2011

Av Chillidill - 1 september 2011 20:48


Jag hoppas du,aldrig någonsin igen kan komma ihåg en pin-kod, asså aldrig,  även när du får en ny.
Och må din klocka alltid gå tjugo minuter för sakta så att du alltid kommer för sent
Och må köttätande myror äta upp dina ögonlock  så att du alltid är trött
Och även när du är pigg så ser du väldigt väldigt  väldigt trött ut..
Och må dina hårddiskar för evigt alltid krascha


Låttext när det är som bäst.


Av Chillidill - 1 september 2011 16:53

har genomgått en lägerskola, men dock med ngra mindre fuskisar. jag började den ena dagen vid 15. sen åkte jag hem och sov vid 2010. fusk ju. återkom vid 730 och gjorde frulle till kidsen och traskade runt på åsen i naturen till 15. och är slut. på rikt. trött. men det var trevligt. en rolig upplevelse hoppas jag, inte bara för mig.


resultatet är att det blir pizza ikväll för oss. daniella och andreas kommer förbi, och det blir dagens middag orkar inte fixa ngt alls ikväll. har dock lovat att färga daniellas hår så så får det bli.


Ovido - Quiz & Flashcards