Direktlänk till inlägg 7 september 2010

så himla oskönt

Av Chillidill - 7 september 2010 20:43

var det. sjukt oskönt. gjorde ont. var förnedrande och bara jobbigt. dessutom hittade vi inte ngn parkeringsplats på 40 min. daniella kom sen på att vi kunde åka till barnavdelningen så vi körde urnt hela akademiska och ställde oss till slut på andra sidan vägen. vi hann båda dit vi skulle.


men alltså det gjorde så ont, var så obehagligt att ligga där med kräksreflexer. och sen ber de en svälja slangskiten när man helst bara vill slita ut skiten. urk! men det gick. stolt över det. och nej jag hade inte cancer. talade om för läkaren innan undersökningen att jag trodde att det var det.


åkte och jobbade. sen dag. köpte två par skor åt gullisen.gullisen blev glad. daniella hade dammsugit hela huset när jag kom hem (mot betalning så klart. men så skönt att slippa det. värt varje krona).  åt lite korv stroganoff och ris. inget sugen just. färgade håret, borta är allt sommarblekt ris. köpte en foundation i pudermineral form som glittrar så jag ser ut som en blänkande galning. snordyr var den också. och sen köpte jag en alldeles för mörk rouge. jamensåatt.


sitter här i min favvomorgonrock och pyser. en vitochblåsmåsmalrandig herrmorgonrock i frotte i märket boomerang. klockren. älsk på den. ska försöka drick lite te, ta ett äpple och en macka. chill med andra ord. fira att jag överlevde. tvivlade faktiskt ett tag där.




 
 
Linda

Linda

7 september 2010 21:10

Skönt att det är gjort!! Mys och må min vän....

http://livetibyn.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Ovido - Quiz & Flashcards