Alla inlägg den 22 april 2012

Av Chillidill - 22 april 2012 14:25

alltså jag grym på autokorrektion missar. dessutm har jag en grym förmåga att klicka på fel ruta, sicka sms till fel personer etc etc. det blir fan lätt fel på mig. och trots att jag vet att jag är fumlig blir det helt jävla fucked up ibland iallafall. senast i veckan råkade jag kalla en kollega för dumfan. hade egentligen en konversation men martin och vi diskuterade en annan person, gissa vem. och så skrev jag dumfan anågend den personen. men kollega fick bara helt random ett med där det står " dum fan" . dock rätt kollega så det var ok.


men dessa är inte mina, de skulle kunna vara dock. fniss it away. lagom humor en blåsig sön em. inser att alla jag skrattar åt är underlivsrelaterade. gud, jag är så mogen. älskart.


pumping-gas-brian


duck-nicole

glowing-austin-app

psst-indy

moodle-emily


Ovido - Quiz & Flashcards