Alla inlägg den 10 april 2011

Av Chillidill - 10 april 2011 10:17

vaknar vid 6. ligger kvar till 9. och är hyfsat pigg, har ett igenmurat öga. bättre än 2. har dock blivit förkyld. toppar lunginflammtionen med det. men mår faktiskt bättre ändå antibiotikakuren är uppäten. min röst är på´g tillbaka, och orken likaså. ( sen att jag hostade upp lungorna igår, glömmer vi ett tag. kunde bara ligga och småandas, annars så höll jag på att hosta skiten ur mig, bokstavligen)


var ute igår och skrotade ute på gården. ritade en hage till n. orkade inte hoppa, men ändå. tror hon tyckte det var roligt att jag var ute och iaf försökte hänga lite.


ska kränga på mig lite kläder igen, och försöka stöka mig ut. känns jädrigt meckigt att orka sig ut.  men allvarligt, underbart väder.

Ovido - Quiz & Flashcards