Direktlänk till inlägg 2 augusti 2011

gör en klockrent tonårsgrej och visar "alla" mina underbara prylar som jag inhandlat

Av Chillidill - 2 augusti 2011 18:56


  


brevlåda inhandlad till lekstuga för det modesta priset 179 pix.

 

 

  

 

påfyllning i till pärlplattorna. N  valde själv färgerna.

 

sen inhandlades ett par rosa simglasögon med prinsessor på som redan är spårlöst försvunna. aja.

 

 

köpte provrörsvaser, modell mini och två fejkblommor för att pimpa toaletten. lite bättre, men har liksom inte hittat rätt accessoarer där än.

 

 

 

lite kroppssmör som bara var såååå billigt om man köpte två. "bara" 300 pix. och jag är ju en sån succer för grattisprover, fick ett och bestämde mig på direkten för att köpa två smörburkar bara för att " expediten var så trevlig". lättlurad? absolut.  men de är bra, fast de räcker inte så länge. aja.

 

 

 

 

och så ett par sandaler, har inga faktiskt. och det var superduper rea. och jag inser att jag faktiskt inte vill gå i foppa på jobbet som börjar om EN VECKA.  har faktiskt fått mer ont i foten och har svårt att gå i riktiga skor.

 

 

 

och då är det väl klart att N också ska ha nya dojjor. hon ville ha blixten mcqueenskor. endast 79kr. helt ok. fanns inte i hennes stl, men tror de passar till nästa höst/vår.

 

 

  

men coolast var nästan skokartongen som hörde till.

 

 

sen var vi in på ica och "småhandlade", men notan gick på över 1000. tyckte mest att jag handlade majskolvar, och bröd. men det kan nog inte stämma. hårfärg, och lite annat dyrt slank i vagnen iofs.


men bäst var det här tyckte N:


 

 


 

och just ja, den hära låg ju och väntade på mig i posten. den är så söt. volcom, i love.



postlådan är uppsatt av Ns pappa och konstigt nog så fanns det redan post i brevlådan, en kalle ankatidning med tillhörande vattenpistol. den hamnade där ungefär samtidigt som Ns pappa, M,  kom hem från affären. N galet glad, jag älskar när N blir så glad, och när M tänker så bra.


 
 
Ingen bild

Malin F

2 augusti 2011 19:44

Fin väska! C älskar Dorakexen ;-) Men du... skippa fejk o ha riktiga blommor i röret ;-)

Chillidill

2 augusti 2011 21:48

Aldrig, har äntligen fattat funktionalismen med fejk. Ska fan kasta ut varenda blomma i hela huset och byta ut till fejk.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Ovido - Quiz & Flashcards