Direktlänk till inlägg 26 juli 2011

gårdagens prutt( skrev igår ), men nätet var emot mig

Av Chillidill - 26 juli 2011 09:37

Mallis var ju underbart. grymt att komma bort från vår vardag och få ladda batterierna i solen. och som de laddades. men dagen innan min födelsedag, så skulle jag hämta N på bamseklubben as usual. tog ett steg ner för den lilla trappen och vrida foten så det lät PANG. hamnade på rygg och totalt oförmögen att kunna vända mig med tårarna sprutande ur ögonen låg jag högst ovärdigt på rygg bland alla andra barn och föräldrar. kanon.


fick faktiskt ner den tennisbollsstora svullnaden med tryckförband, högläge och is. och vila hela dagen. kunde faktiskt stödja på foten dagen efter. men sen har det inte blivit så mkt bättre. foten har alltjämnt varit svullen och blå. och jag har inte kunnat stödja på hela foten. jag har bott i fula sandaler och foppatofflor sen dess.

igår alltså 20 dagar efter vrickningen så testade jag att faktiskt försöka stödja på hela foten. vilket resulterade i smärta långt upp i smalbenet, och sen en schysst släpning av foten resten av kvällen. skitfot. och nej, jag har inte varit hos läkaren. jag kan ju gå, typ nästan. tillbaka i foppan idag. aja.


denna bild är ca 10 dagar efter min vrickning. det syns inte på bilden exakt hur uppsvälld och vilkan härliga nyanser av blått och gult som smyckar min fot. men snygg är den inte.



 
 
Ingen bild

Jeanette

26 juli 2011 10:12

Tycker ABSOLUT du ska gå till doktorn med den där, du! Ser inte bra ut =(

Chillidill

26 juli 2011 13:32

Nä, tycker väl inte det heller egentligen. Men orka ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Skapa flashcards