Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Chillidill - 27 januari 2011 21:52

  


lillan och jag lagar pannkakor. och envis som en åsna SKA hon knäcka äggen själv. för att hon KAN. resultat pannkakor med crisp. men åggskal är nyttigt eller hur? när jag väl steker och hon inte längre får halsa pannkissmet så händer detta bakom ryggen på mig. hon drar ut allt ur nederskåpen. skoj.


  


drar iväg och tränar i denna hära mackapären. det gör ont. men lite lite resultat. om man tar på mig så är jag inte riktigt lika mjuk. men då måste man nog verkligen klämma och känna på mig för att märka ngt alls.


  


alltså jag är verkligen inte pedant av mig. utan verkligen en rörig person. jag kastar kläder omkring mig. och glömmer plocka undan. min man är den som städar och plockar mest hela tiden. vilket är kanon. MEN DETTA? så här ser besticklådan ut när m har "plockat" ut disken. enligt m så hittar man lika enkelt i besticklådan som om man lägger det i facken. jag skulle faktiskt vilja vara cool med detta. men det går inte. JAG HATAR DET. men jag gnäller inte. jag bara rättar till. han tycker även att man kan äta med två bestick som inte hör ihop. MEN HALLÅ DET GÅÅÅÅR JU INTE....

Ovido - Quiz & Flashcards