Direktlänk till inlägg 26 september 2010

the answer my friend is blowing in the wind

Av Chillidill - 26 september 2010 20:04

   bra dag. har städat in sommaren. ljuslyktor och blommor in. vi har dock inte tråcklat in utemöblerna i sommarstugan än som vi alltid brukar göra. och varje år så har vi problem att få ut dom och undrar hur i helvete vi får in dom. same shit every year.insåg dessutom att vi måste tapetsera om i köket där vattnet har runnit ner från övervåningen. helvete.  


var sen ut en sväng med bästa tea. plockade svamp hittade faktiskt mkt. känns bra. men viktigast var väl att vi bitchade loss rejält om grejer som stör oss, stressfinnar och linser. och även vad vi gillar. utssendemässigt. åldersmässigt. tea gillar förresten "den där killen som var med i filmen där en tjej som ungefär var i tioårsåldern gick in genom en garderobsdörr och sen kom ut som vuxen, men hon var inte det. men kille i den filmen var snygg". ingen aning om vem han är, ngn som vet? men dör på den förklaringen. men det är sånt som är nice, att gaffla skit. tycker lite synd om henne bara, käften min går ju i ett. sen cyklade vi hem till mig och drog en fika. möttes av en påklädd daniella och en nakenfis unge. helt vanligt.


resten av kvällen fortsatte i nakenfisens tecken. rensade kantareller. gjorde en kantarellsoppa, och gjorde scones. gott. gullisen sprang omkring naken i gummistövlar. snyggt. rensat kantareller lite mer. kollat på skänefruar samtidigt och tycker väl att de verkar bra mkt trevligare än new york ditos som visas på 3:an. en tant har så mkt botox i plytet att hon knappt kan röra det. grymt.


lillan är lagt och morgondagens mat förbereds. laddar för en vecka med mer utmaningar och många glapflabb. börjar med en timmes övertid imorg.


   Skogen



   Tea med en riktigt muppig min.



  


en hel superhög kantareller

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Skapa flashcards