Direktlänk till inlägg 24 augusti 2010

ett litet litet jobbinlägg bara samt saker som kan få mig att gråta

Av Chillidill - 24 augusti 2010 21:27

...glömde säga att jag verkligen verkligen saknar den klass som jag blev av med. blir sentimental och gråtmild. fanken också. men märkväl, jag gråter icke.


annat jag blir sentimental och gråtmild av är:

  •  ngn form av positiv känsloyttring. jobbigt skit att få beröm, eller att ta emot stuff, komplimanger etc.
  • när barn har blivit illa behandlade, fysiskt eller psykiskt. brydde mig inte nämnvärt förrut om jag läste sånt i tidningen. nu undviker jag det eftersom det är så jobbigt.
  • om jag är på väg att bli sjuk kan jag känna mig rörd av skit som Biggest Loser eller ngt annat skitprogram. mkt skit
  • min underbara gullunge
  • män ( som de olika män fått mig att gråta, dock inte inför dom, så klart. utan i smyg). har dock aldrig blivit dumpad. det verkar jobbigt.
  • män som kan sjunga. och bra. och personligt. blir lycklig av sånt. lyckogråtig liksom. fick en nästintill erotiskt upplevelse av håkan hellström. oj oj. vilken musik, vilka texter. innan har winnerbäck charmat mig, dock inte lika euforiskt som hellström. oj oj. den seglarpojken. just nu är det oskar linnros jag svärmar för. tycker nog han är lite snygg också. även om jag erkänner att det statementet får mig att känna mig som en cradlerobbing perv.

åh.






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Ovido - Quiz & Flashcards