Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Chillidill - 24 augusti 2010 21:27

...glömde säga att jag verkligen verkligen saknar den klass som jag blev av med. blir sentimental och gråtmild. fanken också. men märkväl, jag gråter icke.


annat jag blir sentimental och gråtmild av är:

  •  ngn form av positiv känsloyttring. jobbigt skit att få beröm, eller att ta emot stuff, komplimanger etc.
  • när barn har blivit illa behandlade, fysiskt eller psykiskt. brydde mig inte nämnvärt förrut om jag läste sånt i tidningen. nu undviker jag det eftersom det är så jobbigt.
  • om jag är på väg att bli sjuk kan jag känna mig rörd av skit som Biggest Loser eller ngt annat skitprogram. mkt skit
  • min underbara gullunge
  • män ( som de olika män fått mig att gråta, dock inte inför dom, så klart. utan i smyg). har dock aldrig blivit dumpad. det verkar jobbigt.
  • män som kan sjunga. och bra. och personligt. blir lycklig av sånt. lyckogråtig liksom. fick en nästintill erotiskt upplevelse av håkan hellström. oj oj. vilken musik, vilka texter. innan har winnerbäck charmat mig, dock inte lika euforiskt som hellström. oj oj. den seglarpojken. just nu är det oskar linnros jag svärmar för. tycker nog han är lite snygg också. även om jag erkänner att det statementet får mig att känna mig som en cradlerobbing perv.

åh.






Av Chillidill - 24 augusti 2010 21:02

bra dag på jobbet. gillar de nya klasserna mer och mer. verkar lovande. har dock 'bara' engelska med klasserna. gilalr att ha två ämnen så man verjkligen kan nöta på varandra. men men. min klass är som vanligt. bra alltså. ja alla. fanken älsk på jobbet. hoppas det märks. shit the same. massa svammel nu.


världens regnväder här. gullungens snälla faster hämtade henne idag på dagis. och de blev dyngsura när det gick hem. det öste ner. stackarna. efter jag hämtat livet mening så lekt hon lite ute och jag röjde runt inne. gjorde majsplättar tills imorg. och förberedde till och med morgondagens frulle. mannagrynsgröt. glömde den. " Älskling, vad är det som står här på spisen" typ  10 minuter för sent. bara lite bränt i botten. går nog att äta.


jag är ruskigt effektiv på morgonen. jag vaknar, rullar i kläderna som jag lagt fram kvällen innan. hamnade dock i ett tok klädkoma imorse. och ville inte ha de kläderna som jag valt. tog fanken 20 minuter och hitta en outfit tills idag. och då var jag liksom inte ute efter ngt speciellt. men inget var rätt. antingen för stort/litet/fult eller lite för urringat typ. (kan vara så att personen som skulle ha kläderna svällt en aning och därför inte gillade ngt imorse )sätter i linser drar i min frulle fil och müsli, max 10, 8hatar att äta frukost, men måste väl erkänna nu när jag är över 30 att ja, det verkar kanske vara bra. typ. man orkar lite mer. bara en java på jobbet kanske inte gör mig mest effektiv. kanske om man kombinerar det med en cig. typ, nej. lukta illa. no no.) smink och hår max 10 ihop, borsta tänder och sen väcka unge. och försöka att inte vara sur och tvär och stressad. hennes kläder är också naturligtvis framlagda också. effektivitet is da shit.


nu ska jag stoppa in gröten i en burk så jag bara kan värma den i micron. sparar typ 2 minuter. oj oj. måste hitta jetkortet nu. måste tanka imorg. vågar inte fråga maken om jag gett honom det. han blir så upprörd och suckig när jag råkat slarva bort ngt igen. händer faktiskt inte så ofta som man kan tro.


Ovido - Quiz & Flashcards